štvrtok 27. marca 2014

ŠÁLKA KÁVY

Potrebujeme šálku, podšálku hrubší drôt kávové zrnka a kamienky 


drôtik ohneme na jednom konci na 90° a na druhom na 45° , na šálku nalepíme kúsky novín aby nám drôt lepšie držal po zaschnutí prilepíme drôt ,lepila som stavebným lepidlom

po zaschnutí aspoň 4 hodiny som šálku aj drôt oblepila papierovou páskou 
                                               
                                                          pre stabilitu som tam dala kamienky 



aj tie som oblepila papierovou páskou

a teraz dávku poriadnej trpezlivosti a každe zrniečko prilepiť lepila som tavnou pištoľou 


dozdobíme podľa chuti 
                                               
                                                 kým schlo lepidlo urobila som darčekovú krabičku





zatvorená krabička


4 komentáre:

  1. Paaani to je tak perfektné a ešte aj super zabalené. Si veľmi šikovna, pozdravujem ťa a krásne dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem Mary za krásny komentár aj ja tebe prajem krásne slnečné dni plné tvorivých chvíľ

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Týýý brďo.... tak to je skvělý nápad!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť