pondelok 25. decembra 2017

SWAP VIANOČNÝ DARČEK 2

SWAP Vianočný darček  2

                                     
Oslovila som pár priateliek či sa nechcú zúčastniť SWAPU Vianočný darček.

prihlásené
EVKA
LYDKA
JARKA
ERIKA
MONIKA
MIRKA
JANKA
VALIKA
MARCELA












ĎAKUJEM VÁM ŠIKULKY 

4 komentáre:

  1. jeden krajší swapík ako druhý ..Marceli ďakujeme za sprostredkovanie ....všetkým babuľkám prajem pohodové sviatky
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milé vecičky ♥ taštička ktorú som dostala sa mi veľmi páči a Mirke veľké ďakujem ♥ nepremyslene som ju ukázala aj dcéram,
    tak teraz len dúfam že o ňu neprídem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi, nie je problém ak by dievčence chceli šijem ja na zákazky rožne vecičky , stačí si ma pridať na FB a urcite sa dohodneme ..nech dlho slúži.....

      Odstrániť